Jak zwrócić nasze produkty
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolona z zakupów w Vemuse, nie martw się! Oferujemy pełny zwrot w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Jak dokonać zwrotu lub wymiany:
-
Wypełnij wniosek zwrotu.
-
Wyślij wniosek: Prześlij wypełniony wniosek na nasz adres e-mail: kontakt@vemuse.pl lub skontaktuj się z nami przez Instagram: @vemusebrand.
-
Przygotuj paczkę: Upewnij się, że produkt jest w oryginalnym stanie, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Zachęcamy, aby dołączyć wydrukowany wniosek do paczki w celu przyspieszenia zwrotu.
-
Wyślij paczkę: Wyślij paczkę na adres, który podamy w odpowiedzi na Twój wniosek (adresy magazynów mogą się różnić).
Pamiętaj, że produkt musi zostać dostarczony do nas w ciągu 14 dni od daty wysłania wniosku. Jeśli przekroczysz ten termin, zwrot nie zostanie przyjęty.
Gwarancja
Nasze ubrania objęte są dwuletnią gwarancją, jeśli były używane i prane zgodnie z naszymi zaleceniami. W razie jakichkolwiek problemów z jakością produktów, możesz złożyć reklamację. Gwarantujemy, że rozpatrzymy Twój wniosek w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Nie ma potrzeby stresowania się czy coś pójdzie nie tak. Jesteśmy tutaj, aby uczynić cały proces zadowalającym i bezproblemowym. Dziękujemy, że jesteś częścią społeczności Vemuse!
Z pozdrowieniami,
Zespół Vemuse